Vrácení zboží

Česká republika: informace k vrácení zboží

Chcete-li zboží vrátit, přejděte ke konkrétní objednávce ve Vašem zákaznickém účtu a klikněte na tlačítko "Podrobné informace k objednávce" - zde naleznete funkci "Vrátit položku". Vyberte, proč chcete zboží vrátit a o které produkty se jedná. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.

Poté obdržíte e-mailem zpětný štítek, který obsahuje všechny důležité informace k odeslání zásilky. Tímto způsobem je pro Vás vrácení zboží zdarma.

Při vrácení zboží vezměte prosím na vědomí následující informace:

  • nechte si vystavit potvrzení o odeslání a uchovávejte jej, dokud nedostanete náhradu za zboží nebo peníze;
  • vrácené produkty budou zpracovány po obdržení do 5 pracovních dnů (s výjimkou soboty);
  • zboží pečlivě zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy;
  • elektronická zařízení musí být vrácena v původním obalu, aby nedošlo k jejich poškození během přepravy;
  • náklady na zboží, které se vrací do našeho skladu prostřednictvím spedice, nehradíme.

Veškeré další informace najdete v našich VOP.

Jaké zboží lze poslat zpět?

Produkty můžete vrátit v původním stavu. Dobře je prosím zabalte, aby se při přepravě nepoškodily.

Pokud jste obdrželi vadné nebo poškozené zboží, žádáme Vás, abyste nás ihned kontaktovali.

Podrobnější právní informace o zásadách vrácení zboží / odstoupení od smlouvy naleznete zde.

Jak získám zpět své peníze?

Budou Vám vráceny finanční prostředky prostřednictvím původně zvolené platební metody. Na Vaši žádost Vám také můžeme vygenerovat poukaz v hodnotě stornované částky.

Po zpracování vratky Vám e-mailem zašleme potvrzení a dobropis. Upozorňujeme, že zboží musíte vrátit do 30 dnů.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím našeho formuláře.